DMWS realiseerde voor Harpers Bazaar een nieuw concept: een flexibel bloemenabonnement dat je altijd aan en uit kunt zetten. Harper’s Bazaar Bouquet is een bos bloemen samengesteld door modekenners en geïnspireerd op kleuren en thema’s van het moment.

Het is ook mogelijk om het boeket eenmalig cadeau te geven aan jezelf of aan een ander. Het design van de webshop is in samenwerking met het team van Harpers Bazaar gerealiseerd.

Al sinds 1867 is Harper’s Bazaar de grande dame onder de modemagazines, samengesteld door geroemde creatieven en ervaren, vooruistrevende professionals. Elk artikel is een lust voor het oog.
Het beste van Nederlandse bodem gecombineerd met de allure van Harper’s Bazaar resulteerde in een nieuw concept: Harper’s Bazaar Bouquet. Iedere maand wordt er een nieuw boekt samengesteld. DMWS houd de webshop up-to-date en zorgt dat het nieuw samengestelde boeket, aan de hand van aangeleverde content, steeds weer opnieuw van het scherm af spat.