E-mail

 

Een mail wordt altijd het snelst opgevolgd. Stuur je vraag, opmerking of kwestie naar support@dmws.nl en er wordt direct een ticket aangemaakt in onze helpdesk software.

Een van onze support medewerkers pakt dit ticket op en binnen 24 uur heb jij een antwoord op je vraag, inclusief uitleg, links, tips en trics! (Op werkdagen)

STUUR EMAIL

Terugbel verzoek

 

Wil je terug gebeld worden door één van onze medewerkers van Support? Dat kan. Laat je gegevens achter en geef aan welke tijden jou het beste uitkomen. Wij nemen dan contact met je op om je kwestie of vraag te bespreken.

Wil je hier niet op wachten? Stuur dan alvast een mailtje met je vraag en misschien kan deze dan ook sneller beantwoord worden!

BEL MIJ TERUG

Priority Support

 

Heb je echt een dringende kwestie en wil je direct geholpen worden. Dan kun je telefonisch contact opnemen met de DMWS Priority Support  (*0,80 Euro p/m)

Je krijgt dan direct een medewerker van DMWS Priority Support aan de lijn die je kan helpen met je urgente vragen.

Binnenkort Beschikbaar

BINNENKORT BESCHIKBAAR

Een mailtje is de snelste manier.

DMWS Support is een klein en gedreven team dat het beste voor heeft met jouw wensen voor je E-commerce oplossingen. Of dit nu Lightspeed of Shopify is. Onze themes zijn veel gebruikt in Lightspeed en iedere gebruiker heeft natuurlijk een eigen visie op een theme en het gebruik daarvan.

Wij doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Mailen is daarbij de snelste optie en het meest overzichtelijk. Er wordt een ticket aangemaakt met een volgnummer. Alles wordt gedocumenteerd en zo wordt het overzichtelijk en netjes afgehandeld.

Via de telefoon kan geen ticket worden aangemaakt, en informatie komt soms net anders over zonder screenshot of een geschreven URL. Vandaar dat een mail naar support@dmws.nl het snelste is om geholpen te worden.

In welke taal bieden wij support?

Wij beantwoorden mails in het Nederlands, Engels of Portugees. Telefonisch spreken wij Nederlands of Engels. (Priority helpdesk: € 0,80 p/m)

Hoelang duurt het voordat ik word terug gebeld?

Wij doen ons uiterste best om je terugbel verzoek binnen 24-48 uur te verwerken en telefonisch contact op te volgen.  Mocht je ondertussen toch een mailtje gestuurd hebben, waarmee je ook geholpen bent, dan vervalt het terugbel verzoek automatisch. Win-win.

DMWS Support

DMWS is een Nederlands bedrijf en onze Support afdeling werkt vanuit Eindhoven. Ons supportteam telt 3 Lightspeed/Shopify specialisten.

Priority Support

Wil je direct een support medewerker spreken? Kies dan voor Priority Support. Kosten: € 0,80 p/m.

Vragen over het design van je theme in Lightspeed?

Hieronder vind je alle handleidingen van onze themes in Lightspeed. In begrijpelijk Nederlands en leerzaam!

Ik wil graag gebeld worden!

 

Vul onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in en wij nemen binnen een paar uurtjes contact met je op!

Je gegevens zijn veilig bij ons. Zie hier onze AVG en algemene voorwaarden